Ingen

Hejsan!
Det känns som att ingen läser denna bloggen...
Har beställt en bloggdesign som kanske kommer under nästa vecka på den nya bloggen! Då ska jag och Missmadonna1956 skärpa oss och blogga supermycket!
Kram ♥

Pretty in love

Hej!
Jag har sett att "Pretty in pink" har ändrat namn..
Annars har inget annat ändrat.
Tycker ni det nya namnet är bra??


Elsa

Hejsan!
Nu har min lilla hund växt!
Den ser ju nästan ut att börja gråta men den var ju söt ändå, håller ni inte med? :D
Blev ditt djur finare när den har växt?



Elsa

Hejsan!
Nu har min lilla hund växt!
Den ser ju nästan ut att börja gråta men den var ju söt ändå, håller ni inte med? :D
Blev ditt djur finare när den har växt?



PPQ

Hej!
Nu är det 50% på PPQ!
Eftersom att de kläderna kommer säljas ganska dyrt
sen i starbazaar, så tycker jag att man ska passa på och köpa saker nu!
Det verkar som att det bara är för Royalty!
Allt detta köpte jag för $47 stardollars tillsammans.

Säljer!

Hej!
Skynda säljer massa saker i min starbazzar!
Man ser inte men gå hit om ni vill kolla!
Skynda!

Pout head hair color

En röd hårfärg.
Liknar Rihannas förra hårfärg..
Själv har jag den,väldigt fin faktiskt!
Har ni den??
Ska ni köpa den?


Gratis träd

 

Gå till goproxing.com

Sen så söker du på stardoll.com och loggar in!

Kopiera och klistra sen i proxyfältet: http://www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=1213


Klart :)



Maj's Hot Byus

Hehe, rubriken rimmade ju :)
Ett stort puls! Äntligen riktigt fina saker! Kanske inte kjolen men allt annat var
superfint och jag bara älskar väskar och tröjan med rosetterna!

Trött

Hej!
Jag känner mig sjuk och trött och kommer inte att göra fler inlägg..:(
Jag kan ju faktiskt inte hjälpa att jag känner mig sjuk:P
Jag måste gå nu..
Vi ses.

Nytt rum

Hej!
Har gjort ett nytt rum!
Man ser inte så bra på bilden men om ni vill se den bättre kan ni gå till min suite HÄR.
Jag blev ganska nöjd med rummet.
Vad tycker ni?




Reaköpen

Hejsan!
Jag köpta vääldigt mycket på rean! Mer än vad jag brukar.
Allt kostade $48 tillsammans. Men jag kände att
jag behövde uppdatera min garderob litegrann!
Har du köpt något från rean?

Dagens outfit

Hej!
Här kommer dagens påsk-outfit.
Klänningen och bältet är nytt.
Var den fin?


Lillypy

Hejsan!
En av mina favoritdesigners på stardoll är Lillypy!
Hon är så duktig på att designa och så är hon supersnäll ♥
Allt här uppe på bilden köpte jag och det kostar 36 stardollars tillsammans :)
Besök henne och shoppa loss!

REA

Hej!
Rean har börjat flamma upp!!
Missa inte den!
Jag har bara sett den i Bizou än så länge!
Skynda!

Omslag

Hejsan!
Som MissMadonna1956 hade skrivit i ett inlägg för ett tag sen hade ju några stardolls gjort en tidning. Jag ville också göra det, men jag kände att jag bara orkade att göra själva omslaget så ni får se det här!
Hehe, den blev inte så fin med strunt samma!
Är inte så bra på sånt så jag struntar i att göra en tidning ;)

Floral Shopper

Hej!
Floral Shopper,Pretty in Pink $5.
En blommig väska med olika färger.
Ska ni köpa den??


3001

Hej!
När jag loggade in såg jag att jag hade fått 3001 stp!
Jag fick köpa Greek temple, och en lila fjäril om jag ville.
Fast jag fick ingen frisyr:(
Men jag har bara 499 stp kvar tills jag får en frisyr!
Är jätteglad!
Kolla in mitt träd!!!

Vinnaren av tävlingen är...

ILOVEMILEY12368!
Grattis!
En länk till din blogg
En länk till din MeDoll
Skriv i min gästbok vad du vill ha för present! ♥ Och mejla bilder till [email protected] om din bloggdesign!
2:a blev Fashionlovereli!
Samma här, skriv i min gästbok vad du vill ha ;)
HÄR ÄR EN FET LÄNK TILL DIN BLOGG SOM JAG LOVADE!
Hoppas ni gillade tävlingen :)

Hot Buys Dress

Hejsan!
En ny HB har kommit till Starplaza. Inget jag kommer att köpa, men det var ju inte så ful.
Den kostar $20 och kommer från Rio!
Ska du köpa den?



Angelsa Magazine

Hej!
Jag såg på stardollzerosv att någon annan blogg hade gjort en påsktidning.
Jättefin faktiskt!
Så här ser framsidan ut!
Om ni vill läsa tidningen gå HIT.

Dagens outfit

Ville göra en Påsk-outfit så då fick det bli såhär! Blev nöjd.

Dagens köp

Hejsan!
Detta köpte jag idag! Glasen kostar $2 styck! Kanske inte det roligaste, men jag behövde dom i mitt kök!
Nu är mitt Play & Earn slut. Jag ska inte tjäna varje dag hädanefter för om det kommer något fint i slutet av månaden kanske jag inte har några pengar!

Daring Doily

Hej!
Som ni säkert har sett har det kommit ett nytt tema till skyltfönstrerna i Starplaza.
Jag ser inget gemensamt mellen dockorna...
¨
Visst, det kanske är lite spets-tema på vissa kläder.
Hehe, kolla på docka ett. De kanske inte har vat helt rätt blus under jackan.

Hot Buys Garter Tank

Jag tycker att alla HB har börjat se dåliga ut! Det ska ju vara ''heta köp'' men heta vet jag inte om de är. Hb borde vara lite mer exulsivt. Det finns ju såklart fina ibland som jag måste köpa men för det mest blir det dissar.
Det är absolut inget jag kommer att köpa, om jag gör det kommer jag nog att sälja den sen...
Den är inte värd $18 för mig.
Vad tycker ni??
Ska ni köpa den?



Gratis

Finns i suiteshopen!
Skynda innan de byter pris!

Bilder

Hej!
Det går inte att ladda upp bilder på bloggen just nu, så inlägg kommer senare :)

Nära 3000 starpoints!

Hello!!!
Är så glad!
Jag ska snart få 3000 stp.......
Jag hinner nog få det tills i morgon!
Vilken nivå ska ni få??


Dagens tips

Denna väskan måste bara bli dagens tips!
Den är billigt, non-ss, supersöt och passar till våren och sommaren!
Den kommer från Evil Panda och kostar $5.
Glöm inte att anmäla dig i tävlingen om en kul sak!

Gömd LE

Dessa shortsen sitter bakom en kjol eller klänning (?)!
Inte så snygga, men det kanske inte är så många som har sett dom
så jag tänkte bara säga det! :)
Kram

Gratis påskägg!

Logga in på Stardoll och gå HIT och då har fått dom!

Brodcast

Hejsan!
Nu kan man skicka brodcast på svenska också kostar det bara 3 stardollars! ♥

LE

Nu har LE släppts! ÄLSKAR den nya kollektionen!
Jag köpte två saker...
=
Det kostade 180 tillsammans ;O Fy på mig! Detta var mina första LE!

Desgina påsksaker!

Bild lånad av: Freymy
Nu kan man designa påskägg och en kanin. Vill du ha kanien finns den att köpa billigare i suiteshopen!
Kul med lite påsksaker. Ska du designa något av det nya?

Tävling - vinn bloggdesign

Hejsan!
Tänkte köra igång en tävling där man kan vinna bloggdesign och pengar!
1:a pris: 1 bloggdesign till din blogg + 10 kr på stardoll (jag köper ur din bazaar, du måste vara ss annars får du en present.)
2:a pris: En FET LÄNK till din blogg på båda mina bloggar + en present för 5 kr.
Du behöver bara kommentera att du är med och sen skriva på din blogg att du är meeed :)
PS. Alla ska vara med xd ♥

Hot Buys Shoes

Dessa är nya i Starplaza!
Gillade de inte :( Känns som att jag dissar varenda nya sak på stardoll xd.
De kostar $10 och finns att köpa i Rio!
Kommer du att köpa dom? ♥



Besöka vem som helst!

Hejsan!
Jag tänkte bara visa en lite rolig sak man kan göra.
1. Gå till någon. Kommer du inte på vem, så kan du gå till någon av de som just loggade in.
2. Nu besökte jag ''lanahund'' som ni ser däruppe påp nr 1!
Då så står det såhär i webbsökaren eller vad det kallas. Ja, ni
vet den raden man söker på saker med! Byt ut den sista koden
mot 8 andra siffror. Då kommer du till någon. Sök på 10000000 så kommer
du till den hundratusonde medlemmen! Söker man på 1 så kommer man till
Callie.Stardoll!

Bonjour Bizou

Hej!
Bisou, som den hette har nu bytt namn till Bonjour Bizou. Om jag ska vara ärlig gillade jag det förra namnet mer. Detta känns krånligare att säga och sånt men det är ju inte så farligt. Bonjour betyder goddag, hej på franska. Bisou stavades med 's' förut men nu har det ett 'z' istället.
Vad tyckte ni om ändringen?



Nytt rum!

Hejsan!
Blev nyss klar med mitt nya rum :)
Jag blev väldigt nöjd med det!
Nu ser ni inte allt av det, men om
ni besöker mig kan ni ju se resten. Jag ville göra något somrigt rum, så då fick det bli så här!
Lämna gärna en kommentar i min gästbok eller här på bloggen om vad du tyckte om rummet.
Men gillade ni det inte så behöver ni inte kommentera, för jag gillat bara snälla kommentarer! ♥

Dagens blogg!


Dagens Outfit!

Detta är dagens outfit som ni kanske förstår. Jag blev jättenöjd med den, och jag älskar byxorna tillsammans med tröjan som ni såg på dagens tips nedan!
Jag tänkte först bara göra en tips outfit till tröjan i Starplaza, med de byxorna, men jag tyckte att det var så fint, så jag köpte det själv! ♥

Dagens tips!

Denna fina tröja kommer från Pretty In Pink och kostar $8 stardollars!
Den var billig för att vara så snygg! :)
Jag har köpt den. Ni ska snart få se dagens outfit där jag har på mig den ♥
Kram

Dagens tips

Hej!
Jag är sååå ledsen att jag inte har bloggat,
Jag har inte haft tid.
Jag kommer inte ha det på påsklovet heller för jag ska åka bort till en kompis.
Kanske att det blir nått inlägg senare i veckan.
Men iallafall, här kommer dagens tips.
Jättefin tycker jag!
Men lite dyr tyvärr,men det får man leva med!
Har ni den??


REA i Fudge

Haloj!
Nu är det rea i Fudge och även på HB!
Ska ni köpa något??


Dagens blogg!


Dagens blogg!


Lek!

Hejsan!
Vi ska leka en lek som heter ngt med kejsare x)
Det går till så här:
Jag säger : Kejsaren från Kina gillar inte bokstaven T, vad gillar han då?

Då ska ni svara en maträtt utan bokstaven T och efter ni har svarat så frågar ni igen, men samma bokstav. Förstår ni?

Kejsaren från Kina gillar inte bokstaven A, vad gillar han då?

Dagens köp 2

Hej!
Det blev två saker till som jag köpte!
Kameran kommer fån Pix och kostar $15 stardollar! (Dyr, men den var ju så cool, så jag kunde bara inte motstå att köpa den). Och skjortan kommer från Windows of the World och kostar $7 stardollars!
Så här ser den ut IRL och den är designad av Elli Saab!

Hot Buys Arm Bracelet

Hejsan!
Denna har ni nog redan sett men jag lägger upp den ändå!
Det är ett sorts armsmycke och det kommer från Voile och kostar $8 stardollars!
Jag tycker inte riktigt att det passar Voile och jag gillar det inte så mycket.
Men det var billigt i alla fall.
Tyckte du om det?


Dagens köp!

Japp, det blev denna!

$20 ~ Pix



Pix!

Hejsan!
Som ni nog har märkt har det kommit en ny butik på stardoll
som heter Pix!
Där kan man köpa saker till sin kamera på Staroll, väldigt smart och
roligt, tyckte jag i alla fall!
Så här ser affären ut; Man kan alltså köpa minneskort till sin kamera och effekter och lite coola kameror, som man kan ha som väska bl.a!
Jag tror att jag kommer köpa denna!

Bloggisen!

Hejsan svejsan!
Vi kommer blogga är fram till helgen, för tyvärr kan jag inte lägga in headern nu, måste göra om den! ♥
Hoppas att alla mår bra ;)

Många medelanden

Hej!!
Jag kollade min inkorg och såg det här.
Hehe lite många!!

Ledsen:((

Tyvärr!
Jag har inte bloggat ida.
Jag tror jag börjar blogga för fullt,när den nya bloggen kommer.
Jag kommer nog inte blogga så mkt innan dess.
Så länge får ni kolla in Millans bloggning.
P.S Om nån säljer dem här,säg till mig!

Header ;)

Hejsan!
På vår nya blogg som vi har gjort ihelgen ska jag bara fixa headern och sen är den klar :)
Men vi säger inte vad den heter förrän den är det! ♥

Planera!

Hejsan!
Idag ska jag och MissMadonna1956 träffas IRL och planera för den nya bloggen och så!
Så det kommer nog inte bli så mycket bloggning för vi ska ju göra mycket annat utanför datorn när
vi träffas :)



Hot Buys Clutch

Hejj!
Det har kommit en ny HB till Starplaza!
Den kostar 10 (billigt) och kommer från Folk. Jag
tycker att den inte är ''folk'' stil utan mer Fudge eller Evil Panda.
Den påmminer lite om LE också eller hur?! ♥

Hundar!

Hejsan!
Som ni kanske kommer ihåg så kunde man ju köpa katter som var LE.
Nu har det kommit hundar :))
Hehe, MY BIG DOG!
Den heter Elsa för jag har en egen hund IRL som heter det och de påminner liite om varann!!!

Sorry:(

Hej!
Jag ska nog ta en bloggpaus över helgen.
Jag är ganska upptagen nu.
Jag KANSKE kommer att slänga in ett inlägg senare i helgen.
Men om inte,så ses vi på måndag då ska jag bomba med inlägg!;)
P.S Grattis Millan för ss!
Åå goda cupcakes!^^

Kollektionen släpps!

HIT för att köpa en märkestavle, helt designad av mig! ♥

25% på Voile!

Nu är det 25% på Voile!
Jag ska nog inte köpa något, ska ni?



Now I'm a Royalty!

Nu har jag blivit
YÄY!
Och så är jag en

Dagens blogg!


Vinnaren av dagens blogg är...

THESTARDOLLTEAM!
Grattis grattis! ♥



Och tack till alla andra som ville vara med! Vi kommer köra många sånna här tävlingar framöver tycker jag!
Utan er hade det ju inte gått eller hur? ♥




Mycket besökare :)

Hej!
Nyss när jag gick till min suite så såg jag detta!
Jag måste väl ha kommit på ''loggade nyss in'' eller något sånt ^^ Fast det är ju superkul!
Det bara ploppar in besökare!

Jo?

Jag fick en kommentar där någon fråga om jag inte skulle göra lite inlägg.
Jag tror jag vet vem som har skrivit men ni kan ju skriva ert namn...
Men iaf, jag har varit sjuk förra veckan så jag har fått ta hem lite saker och jobba med hemma.
Sen har jag inte heller haft så stor tillgång till datorn, men nu ska jag bara göra lite matte och sen
ska jag bomba med inlägg!

Plus att jag ska fråga pappa om jag kan bli superstar nuu ;)




Tyvärr:(

Ingen vann tävlingen tyvärr.
Hoppas ni blir mer aktiva,så kanske ni vinner.
Jag kommer nog inte skriva så mkt mer ida:(
Kanske nått inlägg ikväll:D
Vi ses!^^

Lite mkt saker?^^

Hej!^^
Jag såg en sak på min vännerlista.
Hon hade mkt saker!^^
Kom till hennes suite här.

tävling!!!

Hej^^
Jag ska ha samma tävling som igår.
Den med play and earn-skaen.
Kommentera!!
Skynda!^^
Lycka till!!!!

Yay!!

Hellu^^
Sitter och målar naglarna!
Jag köpte precis i starplaza;D
Och man kan välja längd på naglarna också!
Ska ni köpa??


Säljer HB kjol

Hello^^
Om ni söker HB,
så ska ni gå till min suite^^
Jag säljer en HB-kjol.
Billig också^^
Köp!
Ses;D

Svar på tal

Hej!
Vi fick en fråga som jag gärna vill
svara på;D
Nej det har jag inte,det är Millan som har det.
Du kan gå till hennes blogg här.
Men jag vill gärna ha en^^
Hoppas du fick ditt svar!
Hejdå!^^

Stardoll fyller 5 år!

Hello^^
Såg på framsidan att stardoll fyller år....
Jag har redan fått kläderna^^
Har ni fått dem?


Dagens Play and earn köp

Hej!
Jag köpte en fin design igen,
för play and earn-pengarna;)
Vad tycker ni??
Va den fin?
Ses^^

Dagens outfit

Hello^^
Här kommer dagens outfit;D
Hoppas ni gillar den^^
Va den fin??
Ses!

Grattis!

Hej!
Thepinkflower vann tävlingen igen^^
Grattis!^^
Jag har röstat på dig nu;D
Ses!

Polished!!!!

Haj!!
Är så himla glad!!
Snart kommer nagellack och fler nagelsmycken till starplaza!
Inget jag som jag vill ha,men bara visar^^
Kolla in handen!!
Hehe^^ :D
Ses!

Vem??

Hello!!
Jag har nåt roligt att berätta!
Den som först komenterar detta inlägg,
kommer jag rösta på play and earn-saken!!^^
Först till kvarn!
Skynda!^^
Love you^^

Ny HB <3

Hej!
En ny HB har kommit till starplaza.
Ett par byxor.
Inte så fina,och inget jag kommer att köpa.
Ses!

Inget att skriva...

Hej!
Jag har ingenting att skriva...
suck* Tråkigt!!
Jag tror att det här blir det sista inlägget för ida.
Jag tror jag ska duscha och dricka en god kopp te^^
God natt^^

Och vinnaren är..............

......Thepinkflower!!
Grattis!!
Jag har skickade en present till dajj!!
Yummy^^
Ciao!

Dagens blogg!


Tävling!!!

Hej!
Jag tyckte att det var lite tråkigt,
så jag startar en tävling!
Den som först skriver i min gb,
vinner en ss-present ifrån minishoppen!!
Först till kvarn!
Lycka till!



Fin design

Hej^^
Jag sulle köpa för play and earn-pengarna,
och såg en fin design som jag köpte.
Men om jag ska vara ärlig,
kommer jag nog inte använda den så mkt^^
Ses!

Vinnaren av dagens blogg är...

STARDOLLEXPERTERNA
Besök deras blogg och kommentera mycket och följ den! ♥

Och tack till alla andra som ville vara med! Vi kommer köra många sånna här tävlingar framöver tycker jag!
Utan er hade det ju inte gått eller hur? ♥



Dagens blogg!

Hej!
Skriv om du är med i dagens blogg!
Vinnaren kommer ikväll eller imorgon ♥

Tidning!

Hejsan!
Kollade lite i tidningen och då hade de gjort någon undersöking på hur snabbt personaler på hemsidor svarade på mejl och sånt. Då fanns det med Stardoll, så jag tänkte bara visa det eftersom det har med Stardoll att göra!

stardolls.com

Antal användare: Ingen uppgift.

Ägs av: Stardoll AB (Internationellt).

Föräldrarsida plus mejladress.

Svarstid: 1 timme 30 min

Svar:

Hej , tack för ditt meddelande. Vi ber om ursäkt för det som har hänt med ditt konto. Det vanligaste sättet att förlora sina saker eller ett konto är genom att avslöja sitt lösenord eller göra ett avtal som innebär att man ger ifrån sig lösenordet till en annan användare. Eller att man byter sin e-postdress till någon annans. Detta är mot Stardolls regler.

Stardoll uppmanar alla användare till att aldrig ge ifrån sig sitt lösenord. Stardoll är inte ansvariga för innehållet i ett konto när ett lösenord har avslöjats på Stardoll eller via andra webbsidor eller program för meddelanden.

Vi råder dig att ändra ditt lösenord genast genom att gå till "Mitt konto" under din Avastar och sen välja "Inställningar. Om du inte kommer in på ditt konto vill vi att du skickar oss specifik information som bekräftar att du är den som äger kontot. Det vi behöver är ett referensnummer från ett Stardollar/Medlemskapsköp och e-postadressen du har registrerat ditt konto på.

Vänliga hälsningar Stardoll teamet

OBS. Alla meddelanden från Stardolls personal är skrivna i röd text och är markerade med en stjärna.

Vi frågar ALDRIG efter ditt lösenord, om du får ett meddelande där du blir bedd om att ge ifrån dig lösenord bör du rapportera det till oss så vi kan undersöka saken närmare.

 

 

Källa: hd.se

 


God morgon!

Hello^^
Jag ville bara säga att en ny HB har anlänt i starplaza^^
Ett par solglasögon.
Alltså,jag använder inte solglasögon så mkt.
Och färgen var ful,som vanligt DiSS.
Det är inget jag kommer att köpa.
Ska ni köpa dem?
Ciao^^


Spring suprise

Hellu^^
Jag har inte bloggat så mkt nu på dan,för att jag har cyklat!
Hehe^^
Men iaf,jag köpte på play and earn och fick spring suprise
som vanligt.
Inget jag sparar tror jag.
Har ni fått några fina spring suprise?


Suite!

Hej!
Jag vet inte om jag ska bli superstar igen. Förut tänkte jag, det är ju bara ett spel. Men nu tänkte jag att jag har ju en blogg och det blir ju inte kul att blogga och va med på Stardoll så jag måste nog bli det ^^
Men i alla fall!
Jag har tömt alla rummen nu och så ska jag renovera!
Har ni tips på rum, kommentera då! :D




Högt träd!

Hej!
Nu när jag kollar på mitt Starpointsträd har det blivit väldigt högt tycker jag!
Det var längesen jag kollade på det :)

Arcive!

Hejsan!
Nytt i Arcive. Inget så jättefint tyvärr!
Dessutom för bara superstars som vanligt, så inget som jag kan köpa.

Viktiga saker!

Hej!
Tänkte ta upp två saker!
Första

Nu kan man göra Play And Earn igen!!
Andra

Förut var ju MissMadonna1956 bara en gästbloggare. Men nu har hon och jag bestämt att hon ska äga bloggen lika mycket som jag! Men stardollmillan är ju inte världens bästa namn för både hon och jag eller hur?
Så vi ska göra en ny, som ska heta stardollmm, vad vi tror nu. Bytet kommer ske i helgen i nästa vecka, för då ska vi träffas IRL och så ska vi fixa designen och sånt! ♥

Dagens tips!

Hej!
Jag tänkte att vi kan börja lägga ut ''dagens tips''. Kanske inte varje dag men ibland!
De här shortsen kommer från Fudge och dom kostar 7 kr och de är inte för superstar!
Älskar dom!

No! :(

Hej!
Jag ville så gärna ha en katt med alla är ju slut nuuu :((
Alla söta som jag ville ha var slut!

Ny HB^^

Hellu^^
Igår kom en ny HB till starplaza.
Jag gillar inte den alls,och "nakenmodet" är verkligen INTE
min grej.Den är dyr också!
Ett stort DISS.
Från Fallen angel,och kostar 17sd.
Det är inte många HB som är fina nu förtiden.
Vad tycker ni?
Värd att köpa?
Ses!

Nåå Millan^^

Haj igen!
Jag såg den finfina svarslådan som Millan har gjort.
Nåå den var jättefin^^
Ciao^^

Lite mkt frukt?^^

God morgon^^
Jag kikade in i starplaza,och såg det här:
En JORDGUBBSjumpstit.
En CITRONväska.
Och en BANANjumpstit.
Hehe^^ Lite komiskt,hoppas det kommer fler!
Ciao^^^

Kjol liknar LE?

Haj!
En gammal bild från stardoll jag ladda ner.
Liknar den LE??
Har ni nåt liknande ifrån LE?


Vad kul!!Eller.....??

Hello^^
Äntligen fredagkväll!
Jag såg på stardoll en rolig sak?.....
När man ser det tänker man:
Yay! Ta hand oom katter och se dem växa upp!
Men när man ser det här:
100 sd!!
Och ss också!
Näe,jag tror nog inte att jag ska köpa nån
katt......
Vad tycker ni??
Värt att köpa??
Ciao^^


April April!

Förra inlägget var bara april april!
XD
Har ni lurat någon/blivit lurad idag?



:'(

Hej..
Jag känner att jag inte orkar blogga och ha Stardoll mer. Så bloggen kommer tas bort och jag ska inte logga in på millan_music utan ska ha den som ett litet minne.
Hoppas att alla kommer ha ett bra liv på Stardoll och IRL ♥

Frågor!

Hej!
Besökte en blogg och hittade lite frågor som jag ska svara på!

Det du köpte i starplaza senast: Metal Detail Belt
.
Så mycket stardollars har du: o :(
Så mycket starpoints har du: 4087
Så många är online i chatten nu: 3
Så många obesvarade mail: Inge just nu
Så många obesvarade gästboksinlägg: Inga nu
Så länge tills superstarmedlemskapet tar slut: Är non-ss
Senaste person du besökte: FashionLoverEli
Senaste klubb du besökte: Stardreams
Så många låsta rum har du i din suite: Inga.
Person som skriver i broadcasten: Molly_godis
Senaste person du röstade 5/5 CG: TaraSea
Antal gånger du bytt outfit idag: 1
Antal gånger du ändrat din medoll idag:1:D





Callie.Stardoll!

Hej!
Freymy skrev precis på sin blogg att man kan bli vän med Callie.Stardoll!
Och som hon sa så kanske man kan ha hur många vänner som helst ;)
Nu när jag är sjuk ska jag nog rensa igenom alla vänner^^

RSS 2.0