Ska jag, ska jag inte ?

Hej!
Jag har ett problem!
Jag vet inte om jag ska köpa denna som är på rean.
Tja, varför inte?
Jo jag köper den! Den är ju ändå på rea, så varför inte?

Fel..

Arrh! Jag blir galen på detta!
Det står inte var jag har skrivit ''otillåtet språk''!
Det är så störigt. Kan ni hitta felet i denna text ?
Jag vill att alla visar att de kan vara aktiva och så, för att de ska bli manager. Men snart kommer jag göra en sak så att vissa får pröva att vara manager och då kan du ha chansen att bli det!
Kram ♥ Millan
Jag vill att alla visar att de kan vara aktiva och så, för att de ska bli manager. Men snart kommer jag göra en sak så att vissa får pröva att vara manager och då kan du ha chansen att bli det!

Kram ♥ Millan
Jag skrev så i min klubb också kom detta upp :@

Ögon ;)

Jag har glömt att säga att det har kommit nya ögon som bara är för superstars! Jag tycker att vissa var lite coola, men typ de med tårarna  är lixom inget jag skulle använda, inte det blinkade ögat heller.
I alla fall ska jag nu skriva och betygsätta varje nya ögon ^^
1. Jag gillade dem och de var stora, vilket jag gillar men om man har bruna ögon, som jag, så ser det ut som en bäbis vars ögon som ska fyllas med tårar. Som i tecknade serier! Men jag kommer nog ändå använda de någon gång ;) De får 4/5 av mig ^^
2. Dessa gillade jag inte så mycket för de tittade åt sidan och det såg lite konstigt ut, men de var inte såå farliga. De är inget jag skulle använda precis. De får 2/5 av mig :D
3. Det ena ögat gillade jag men det andra var lixom mindre. Dessa tycker jag också ser ut att börja gråta och de ser inte så glada ut. De får 1/5 av mig !
4. Dessa tycker jag inte om. De påminner om någon som inte tittade in i kameran på en bild. Men de var inte så jättefula, någon skulle säkert kunna göra en fin sminkning till och det skulle bli fint då! De får 2/5!
5. Dessa kan vara bra om man kanske ska göra sin MeDoll lite rolig eller om man typ ska klä ut sig och gå på maskerad eller något sånt! Men jag skulle nog inte använda de annars. De får 3/5 av mig för de ser lite skojjiga ut!
6. Dessa tyckte jag om ganska så mycket, men jag skulle nog inte använda de så mycket. Jag kanske kommer att använda de någon gång i alla fall..Tror jag :) de får 3-4/5 av mig :)
Viktigt!
Detta är bara vad jag tycker. Tycker du om några ögon som inte jag gillade så kan du ändå ha dem. För jag kanske är den enda som inte gillade dom och du kanske passar bra i dom och gör en superfin sminknig till!
Så bry dig inte om vad JAG tycker, för på den här bloggen så skriver jag vad jag gillar och inte gillar och sånt. Och du får ha din egen åsikt ♥



Kram


Covergirl!

...Vote Me Covergirl
....Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
....Vote Me Covergirl
...Vote Me Covergirl
..Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl
..Vote Me Covergirl
...Vote Me Covergirl
....Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
....Vote Me Covergirl
...Vote Me Covergirl
..Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl!
...Vote Me Covergirl
....Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
....Vote Me Covergirl
...Vote Me Covergirl
..Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl
..Vote Me Covergirl
...Vote Me Covergirl
....Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
........Vote Me Covergirl
.......Vote Me Covergirl
......Vote Me Covergirl
.....Vote Me Covergirl
.Vote Me Covergirl!
Hejhej!
Jag tycker att sånna här är väldigt störiga men de är ändå så kuliga,  de rör sig ser det ut som ^^

Rea!

Ni har väl inte missat rean i Starplaza?
Detta köpte jag nyss!
Trevligt va?
Apa :)
Ko

513 saker ^^

Jag har 513 saker tillsammans i mina rum!
Jag hade en miniräknare (om du inte har någon kan du bara gå till kalkylatorn eller söka på Goolgle) och plussade ihop vad jag hade i varenda rum , för i sidan av suiten finns ju en liten sak med varje rum på  och om man håller musen på den så står det hur många saker man har i sitt rum!
Pröva!
Hur många hade du? svara i en kommentar ^^



Starpointstavla '_'

Jag var och kollade lite i några suite och kom till en som hette ''veckor''.
Hon hade gjort en cool sak med några tavlor!
Kolla här!
Den går lixom ut och in, jättecoolt ^^

Oychiel ;)

Hejhej!
Jag var nyss och kollade runt i några suiter och så kom jag till Oychiel, sen gick jag till skönhetssalongen och där bestämde jag mig för att göra en sminkning på henne! Först tänkte jag inte lägga upp den på bloggen, men jag tror inte att det gör något för henne, för det ee ju bara som reklam, hehe ♥
Det var skojj att sminka henne för att hon hade mycket smink! Hoppas att detta var okej, om du läser detta! ♥

Partajj ;D

En fin bild från ett party jag var på nyss ;)

Nya rum...

Hejhej!
Nu ska ni få se mina nya rum!
Ett är Edward Cullens hus och det andra är typ ett africa-rum!

Bella outfit ^^

Hejhej!
Eftersom jag hade mitt nya rum så passade denna outfit till det, ni kanske förstår att
det ska vara Bella i Twilght ^^ ! Jag hade den tröjan fick ifrån iCarly och ett par jeans och Converse!
I ansiktet fick jag ju göra mitt bästa för det var inte så lätt ^^

Sminkning 1

Hejjhej!
Nu kommer en sminkning på FashionLoverELI!
Hennes version!
Min version
Skriv i en kommentar om du vill vara med! ♥

Nytt..^^

Hejhej!
Nu har bakgrunden i Skönhetssalongen gjorts om!
Jag tycker att det var riktigt fint :)
Stardoll har ju gjort mycket ändringar där på senaste tiden och detta var en riktigt bra ändring (Y)
Förlåt att hon inte har på sig några kläder, men vad ska man göra? xD

Lika klänningar!

Hello!
Kollade på en film nyss och tyckte att en klänning en tjej hade på sig liknade en på stardoll!
Bilderna blev lite konstiga, menmen :D

Mycket inlägg...

Idag blev det mycket inlägg, 11 med detta!
Tjohoo, det var ju bara bra!
Onödigt inlägg, men men så blir det ibland!

Nytt rum :D

Hallu ^~^
Detta är mitt nya rum :)
Jag blev ganska så nöjd med det. Nu har jag bara två rum kvar att göra och sen är väl min suite klar, men jag kommer väl göra om hela suiten efter en vecka xD Som vanligt! Men, det är inte dagens problem, hehe! Jag gillade den lilla dörren men ett trappsteg upp lixom, på ena sidan. Sen blev jag också nöjd med att jag använde mitt rosa kök, som inte brukar vara så fint till mycket, men till detta blev det faktiskt ganska så bra!
Vad tycker ni om rummet dåå? :D
HarreGött (Y)

Starpointsfrisyr

Här kommer en till starpointsfrisyr!
( Klicka här eller på bilden för att komma till TaraSea's suite)

Bomb!

Puuh, nu har jag släppt en riktigt bomb av inlägg !!!
Hehe, söt kyckling ^-^

Kommentera!

Tjohoo!
Jag älskar när jag får kommentarer så kommentera :)
Men kommentera bara snälla saker, som jag brukar få ♥
Förresten, vilka läser den här bloggen??
Skriv här i en kommentar :)
Oj vad många gånger jag har skrivit kommentar i detta inlägg :S

Sminkningar =)

Hajj!
Jag har ju sagt att jag kan göra sminkningar på er och så, men ingen har skrivit upp sig än så länge :(
Skriv i detta inlägg nu, så får du en sminkning av mig, proffset! Nejj, skojja bara det med proffs xD
Det är ju som sagt väldigt bra att ni har lite smink så jag har något att välja mellan ^^

Älskade skor ^-^

Jag älskar dessa skor!
Dom här är mina favoriter på stardoll!
De passar typ till allt, om jag inte har några skor så kan jag alltid ta dessa!
Jag skulle inte ens sälja dom för 500 stardollar..
Eller, jo kanske för jag hade bara kunnat köpa dom från någon annan sen lite billigare xD
När jag jag skulle sälja mina Hot Buys så tvekade jag på om jag verkligen skulle sälja dessa.
Och som tur va så gjorde jag inte deet.

Dagens outfit ♥

Hejsan, detta är dagens outfit!
Jag tycker att den kjolen passar till tröjan så bra (Y)
Sen gillar jag att allt är svart och vitt och sen bara kommer
det röda skor och ett rött skärp!
Vad tycker du om outfiten?

Muffin ♥

Den här bilden gillar jag :)
Den ser så sliskig och fejkad ut men den är ändå så söt :)

Starpointsfrisyrer :D

(Klicka på bilden eller här för att komma till FashionLoverEli's suite)
(Klicka här eller på bilden för att komma till ThePinkFlower's suite)

Hot Buys väska!

Hejsan svejsan!
Jag fyllde på med 100 stardollar igår och nu har jag bara 1 stardollar :(
Jag hade så gärna velat köpa den här väskan, den ee så fiin ^^

Sminkningar =)

Hejsan!
Vill ni ha sminkningar så kan ni skriva här i!
Jag kommer att visa före och efterbilden här
på bloggen, så skriv upp er här i en kommenter.
Du måste ha rättså mycket smink, så man har något att välja mellan :D

Bilder (?)

Hejhej!
Nu la jag bara upp lite random stardollbilder.
Hehe, byebye ♥
Det blir nog inte så mkt bloggning idaaaaag.

Kläder jag vill ha!

Rubriken säger allt :P
Allt kostar 449 ;s Mycket!

Gratis tröja :)

Hej!
Nu kan man få Sam's tröja från iCarly.
( Klicka på bilden för att komma till klubben och sen får du den!

Sminkningen :)

Hej!
Nu har jag äntligen gjort sminkningen!
1. Lägg på vit kajal i inner-kanten av ögat, sen resten av ögat med svart!
(kajalen blev lite konstig, men det blir bättre när man zoomar ut)
2. Lägg på lite svart mascara och sen gör du som en
liten boll av svart ögonskugga i kanterna.
3. Och nu lägger du på vit så som du ser på bilden :)
4. Lägg på lösögonfransar om du tycker att det blir finare, jämför med bilden ovanför denna och se!
5. Lägg på lite ljusrosa puder på kinderna :D
KLART!

Flicka..

_____(▒)(▒)
___________(▒)(█)(▒)
____________(▒)(▒)__________(▒)(▒)
__________________________(▒)(█)(▒)
_(▒)(▒)_______   ☼███_______   (▒) (▒)
(▒)(█)(▒)__ ███☼ █████
_(▒)(▒)___██____████████
_________██____███▒▒▄▒▒
__________██____█▒▒▒▒▒▒
___________██____ █▒▒▒♥____  (▒)(▒)
____________██_____▒▒_____(▒)(█)(▒)
__________ __██____▒▒______  (▒)(▒)
_____________██__▓▓▒▓______█
________██__██ ▓▓▓▒▒▒▓____█
_(▒)(▒)___███_ ▓▓_▓▓▓▓▓___█
(▒)(█)(▒)______▓▓__▓▓▓▓▓___█
_(▒)(▒)_____ _▓▓__▓▓▓▓▓___█___█
___________ ▓▓___▓▓▓▓_▓___█_█
__________ ▓▓___▓▓▓▓__▓▓__█
_________ ▓▓___███☼█__▓▓__█
___●▒▒●▒●▒●▒●▒●▒●▒● __▓▓_█
___ ●▒●▒▒●▒●▒●▒●▒▒●▒●__▒▒▒
____ ●▒●▒▒●▒●▒●▒▒●▒▒●▒____█
______ ●▒▒●▒●▒●▒●▒●▒▒●▒●___█
________ ●▒▒●▒▒●▒●▒▒●▒▒●▒●
___________●▒●▒▒●▒▒●▒▒●▒▒●▒
_______________▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
(▒)(█)(▒)_______▓▓_▓▓
_(▒)(▒)_________▓▓_▓▓
_______________▓▓_▓▓
_______________▓▓▓▓
_______________▓▓▓
______█████████
________██____██
______█☼█____██
______█_______██
______________█☼█
_____________██__█▄▄

Smycken! Wohoo ♥

Hejhallå alla radioapor ♥
Idag skulle jag rensa mina smycken i färg ordning, så nu ska
ni få se en rolig bild från det!
Whohooooo :)

Näsor...

Hejhej!
Stardoll har ändrat näsorna.
Jag loggade in och näsan såg jättekonstig ut...
Jag tyckte faktiskt att de vara ganska så fula, men man kommer väl att bli van..
Hoppas jag i alla fall..
Hejdooo ^^

Ingen bloggning :(

Hej hallå!
Idag blir det ingen bloggning, möjligtvis något litet inlägg ikväll.
Varför är för att jag ska bort kl. 16 och kommer inte hem förrän 20 ikväll!
Hejdåååå

Present regn!

Nu är det presentregn på gång!

Det enda du ska göra är att skriva är vad du tycker om på denna blogg!
Bara lite kort sådär..

Den första bäst motiveringen får en present värd4 stardollar!
Och andra priset, en present värd 2 stardollars!

Lycka till!



ps. glöm inte att skriva en kommentar i vilket fall som helst för den över dig kanske inte har skrivit, eller något annat sånt :)

Lycka till

Ögon ^^

Hejhej!
Nu har jag bytt ögon. De är nya i Skönhetssalongen!
Jag tyckte att de var ganska så fina och ville ha några ingen annan har.
Så jag hoppas inte att så många andra har dessa...
Jag ska försöka lägga in någon sminkning här på bloggen. det blir nog idag eller imorgon :)

Starpointsfrisyr ♥

Hejhej!
Nu kommer en till starpointsfrisyr ♥
Glöm inte att du fortfarande kan anmäla dig!



Starpointsfrisyr 1 ♥

Här kommer 2 st starpointfrisyrer!
(klicka på bilden eller här för att komma till Mimmiama's suite)
(klicka på bilden eller här för att komma till Mimmiama's suite)
Glöm inte att det fortfarande går att anmäla sig !



Starpointsfrisyrer..

Hejhej!
Nu har ni chansen att få testa starpointhår!
Det håret jag har nu, kan ni få testa eller något innan, så skriv upp
er här så kommer ni att få det... :)
Och kom ihåg att skriva vad ni heter på stardoll och vilken frisyr ni vill ha..
Den som skriver upp sig får också en länk till sin suite :D

Ny väska...:D

Hejhej!
Nu har jag köpt en ny och superfin väska som jag alltid velat ha!
Älskar den ♥
Det är en Hot Buys och jag hittade den i Starbazaar för 11 stardollar! Billigt tycker jag för en Hot Buys!
Ibland är Starbazaar bara för bra och ibland ganska så dåligt, man hittar ofta bara så dyra saker ;(
Men ibland kan man ju göra superfynd, som jag precis gjorde xD
Vad tycker ni som läser detta om Starbazaar?? Svara i en kommentar :D

90 miljoner medlemmar!

Tjohoo!
Nu har vi ju fått 90 miljoner medlemmar på stardoll!
Trevligt,trevligt!
Synd bara att de inte har något gratis som de brukar ha!
Snålt tycker jag!
Stardoll börjar faktiskt bli väldigt snåla, som stardollzerosv skrev.

Non-ss outfits :)

Hej!
Jag har gjort 2 fina våroutfits för non-ss!Jag skriver inte vart allt kommer ifrån
utan ni får ta lite inspiration och så.
Hoppas ni gillar dom ♥

Örhängen :)

Hejsan!
Visst har jag många örhängen?
Hehe, jag köpte glassarna nyss och rosetten ♥
Jag är lite dum i huvvet för jag köpte först en sån där liten svamp som
finns om du kollar på bilden, och sen köpte jag ett till som också kostade 4 stardollar och nyss såg jag att
man kunde köpta båda samtidigt för 5 stardollar!
Jag hade tjänat 3 stardollar, men ändå!

NEEJ!

Hallo!
Nu har mitt Play and earn försvunnit för jag har tjänat 70 stardollar den här månaden!
:(
Inte kul!
Glöm inte att vara med i min tävling i min klubb!



Nya designer :)

Hejj^^
Dom här två finfina designerna gjorde jag idaag :)
Det ska ju föreställa märket Burberry (eller vad det nu heter).
Ajja, inget mer intressant just nu att skriva om...:D

Ny look!

Hejsan svejsan!
Så här ser jag ut nuu :)
Jag ÄLSKAR mitt nya hår!
Man får det när man har 3500 starpoints^^
Jag brukar ju ändra hud färg ganska så ofta så det är ju
ingen så stor grejj!
Förut gillade jag denna munnen och har inte använt den så mycket men jag
kände för det nu! Har även bytt ögon ♥

Länkad ^^

Hello!
Vill ni ha er stardoll länkad+en bild på er här på bloggen så kan ni skriva i en
kommentar!
Jag kommer ta en ny efter ca 2-3 dagar^^
Ha det gött♥

Kommentarsvar :)

Hej!
Jag fick en kommentar som ni kanske undrar över!
För att ni ska ha något att undra över!
skojja bara!
Men det va så att jag skulle länka all text men så blev det något fel!

Miss Sixty



Hejhej!
Den här orangea (stavning) lilla dräkten köpte jag nyss i Starbazaar!
Den kostade bara 8 stardollar!
Det var ett billigt Miss Sixty köp!
Jag köpte också ett linne därifrån för 6 stardollar! ^^


Sale!

Nu är det Sale i min Starbazaar!


Dagens outfit ♥ Och köp ♥ Hihi

Hejj!
Nu ska ni få se dagens outfit :)
Ganska så fiin, eller?
Kommentera vad du tycker! ☺
Håret xD
Jag tog det håret för att jag inte har haft någon cool hårfärg på länge :)
Den vita kappan var i alla fall dagens köp :)
Den kostade 17 stardollar! :0
Det var ju lite dyrt men jag är ju förälskad i den ♥
Hehehe!

Ännu mer nytt i skönhetssalongen...

Såg nyss att de hade gjort om detta i skönhetssalongen också.
Det är det där man tar bort smink och ångrar och sånt!
Ganska så fint men det var lite litet :(
Såg det inte först xD

Nytt i skönhetssalongen!

Hej!
Som ni ser på bilden har jag ringat om ett område.
Stardoll har nu gjort ''Kropp'' och ''Ansikte'' istället för editor.
Vad tycker ni om det?
Jag tycker i alla fall att det såg lite finare ut eftersom det täcker lite mer av själva
kanten under stället där det står Hår och Smink och sånt.
Det blir nog också lite enklare så man inte först behöver gå till Editor och sen Ansikte eller vad man nu
vill gå till!

Stardollar!

Hello allihopa!
Nu har jag fyllt på med 100 stardollar!
Wohooo!
Så nu ska jag fixa en massa i suiten!
Byebye

Bilder!

Hejhej!
Kolla på dom här bilderna!
Fina, eller hur?
Aaaaaa
Orginal
Redigerade
Förresten är detta dagens outfit :)

Kollage

Hej!
Nuförtiden gör jag aldrig kollage.
Jag vet inte varför faktiskt. Förut när jag var ny på Stardoll så gjorde jag nästan alltid kollage
eller Scenerys som det hette då.
Jag ska nog göra ett Kollage nu tror jag!

Dagens outfit ♥

Detta är dagens outfit!
Det blev ju kanske inte världens bästa, men
den blev ju faktiskt ganska så fin, eller hur?
Jag hade inte så mycket bra att ha till det nya skärpet som jag köpte idag
men detta fick det bli!
PS. Jag måste göra en ny sån där skylt ovanför detta. DS

Dagens köp !

Hej!
Idag blev dagens köp detta skärp. Det kommer från Pretty in Pink och
jag köpte det i starbazaar för 4 stardollar, alltså dagens play and earn.
Nä, nu ska jag gå och försöka komma på en fin outfit med dettaa rosettskärp ♥

Vinteroutfits ♥

Hejhej!
Jag hade inget att göra så jag slängde bara ihop två vinteroutfits!
Jag använde ganska mycket av pälsgrejjerna på den första.
Superstaroutfit


Tröja: ''Zig Zag Sweater'' Bisou, 8 stardollar
Väst: ''Faux Fur Frock'' Bisou, 11 stardollar
Tights: ''Black Tights'' Stardoll, 5 stardollar
Skor: ''Two Tone Pleather Boots'' Rio, 5 stardollar

Totalt: 29 stardollar


Ickesuperstar

Linne: ''V Neck Tank'' Stardoll, 2 stardollar
Byxor: ''Cruffed Troursers'' Otto, 10
Skor: ''Two Tone Heels'' Bisou, 5 stardollar
Väska: ''Stone Encrusded Vintage Clutch'' Bisou, 5 stardollar
Skärp: ''Dual Belt'' Bisou, 4 stardollar
Jacka: ''Boyfriend Jacket'' Stardoll, 4 stardollar
Glasögon: ''Black Nerdglasses'' 2 stardollar

Totalt: 32 stardollar





Nytt rum!

Hej!
Här är mitt nya rum och som ni kanske ser så är det ett
badrum:)
Jag blev faktiskt väldigt nöjd med det.
Sen ser ni kanske också att det är ett sovrum i genom en dörr:)
Det blev kanske lite mycket saker, men det gör det nästan bara snyggt? Eller, vad tycker nii?

Tack Ida!

Hejsan svejsan allihopa!
Jag vill börja med att tacka Ida (beckan_1439) för att hon hjälpte
mig med typ allt på den här bloggen♥
Sen ska jag bara presenteramig själv och jag heter Millan i verkligheten
och på stardoll heter jag millan_music.
Jag är 11 år och är från Sverige:)
Jag är ofta välfigt galen och oseriös så ta inte allt på allvar xd
Jag gillar att dansa, spela piano och spela teater och mysa med min hund Elsa (Y)
Om ni vill ha en blohh länkad här kan ni bara skriva en kommentar på detta inlägg så fixar jag det.
Helst en stardollblogg:)

Designen

Hejsan! :)
Nu har jag hjälp Millan med att lägga in en design till denna bloggen.

//Beckan_1439



Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0