Dagens outfit

Hej!
Här kommer dagens outfit^^
Lite sentXD
God natt^^
Ciao......

Neejj!!.....

Hej!
Mina pengar som man fick är slut:(
Menmen,jag har ändå 1133 sd kvar;)
Hehe,lite mkt kanske!
Hej då så länge^^

En bild!


Lunnefågel!

Det var längesedan Stardoll gjorde ett sånt djur man kunde adoptera!
Klicka på bilden för att få den till din suite!
Söt tycker jag! Vad tycker ni om den?



100 MILJONER!


Tävling - Bloggsvar!

Hello!
Tänkte dra igång med en tävling!
Pris: En bloggsvarslåda som du kan ha på din blogg! Och en fet länk till din blogg och MeDoll om du har ngn!
Hur är man med? Du behöver bara skriva här nere i en kommentar att du är med. Sen ska du skriva ett inlägg på din blogg att du är med i denna tävlingn på min blogg!
Så enkelt är det! Har du ingen blogg så kan du bara skaffa en på blogg.se eller blogspot.com!
Man behöver inte ha en stardollblogg!
Om inte många är med blir det inget :(

Så kom igen, var med!

Lycka till!





God Natt!

Haj!
Ville bara säja god natt,
och jag hoppas ni har andvänt era 100 stardollars
väl.Imorgon är sista dan att använda dem.
Ciao!
God natt!
Hehe,den var ju såå gullig^^

Ovanlig DKNY?

Hej!
Jag barar undrar en sak.
Jo när jag var i starbazzar såg jag en DKNY.
Är den ovanlig??
Ska jag köpa den??
Vad tycker ni??
Är den fin?
Svara snabbt!


Bloggpause!

Hejsan :(
Tussann har skrivit på hennes blogg, ett inlägg om att hon ska ta en lång blogg-pause ända fram till sommaren!
Inte kul :(
Bilden är från hennes blogg och du kan läsa mer här!

Söt klänning ^^

Älskar denna klänningen!! ♥ Det är en ganska gammal LE. Hon som har på sig den på bilden heter ceren.gk!

DKNY-kappa!

Hejsan!
Jag blev lite shopping-galen så jag köpte denna kappa för 79 kr! Jag tycker att det var billigt. Jag använde pengarna från de 100 man fick!

100 stardollars att shoppa för!!

Haj!!^^
Jag är så glad!!
Jag fick se en otrolig sak kolla!!:
Man får shoppa för 100 sd!!!!!
Jag dör!!!
AHHHH!!!^^
Tur att jag ÄLSKAR att shoppa!!^^^
SeS!O_o
Sorry!! LITE galen!

Lite saker ifrån rean

Hej!
Jag vill ha lite grejer från rean.
Allt kostar 29 sd tillsammans.
Skulle ni vilja ha något av det där?
Ciao!


100 miljoner medlemmar!

Hej!
Jag fick ett medelande från stardoll:
Nu blir det grais grejer!!
Längtar!
Ciao^^

Ny HB <3

Hello!
Jag såg en sak i starplaza,en till HB är ute.
Det var ett tag sen.
Jag gillade inte den så mycket,och mönstret var
lite konstigt.För mig blev det ett diss.
Vad tycker ni?

P.S såg ni nåt anorlunda med bilden?


Snälla kommentarer!

Hej!
Jag blir så glad när jag får snälla kommentarer i min gästbok! :D

Ingen lust nu :(

Hejsan!
Har ingen lust att va inne på Stardoll när man inte är ss :(
Men snart ska jag bli det igen. Ska försöka göra lite
inlägg nu så bloggen inte står död xD Fast
Missmadonna gör ju mycket inlägg :) Det är bra att jag har henne ^^

Lite komist^^

Hej!
Jag såg just en rolig sak^^
Jag har 2866 sp,
och jag har 866 sd.
Typ lika!!
Jaja inte jätteintressant precis.
^^
Ciao!

Låtsas...

Hej!
I förra inlägget stod det att det var Ida som hade kommenterat och det var en länk till hennes blogg streckgubbar.blogg.se. Det är ju hon som har beckan_1439 med en annan tjej, precis som på bloggen som de har. Men iallafall så var det inte hon som kommenterade. Jag känner henne IRL och hon sa att de inte va hon. Visst det var ju inget dumt eller så. Men bara så ni vet. Och kan personer aldrig sluta låtsas vara någon annan.
Och en sak till. Jo, att på denna bloggen vill vi bara ha snälla kommentarer.
Så tänk er för! Har man inget snällt att säga så kan man hålla det inom sig. Ni kanske inte har det så hos er men så är det på denna bloggen :) Men det gäller ju inte alla...
Så denna texten ovan ska jag och missmadonna kopiera och sätta in i varje inlägg nu ett tag!
Som en liten påminnelse :)
Kram ♥

Spring suprise

Hello!
Jag köpte lite grejer till suiten och fick
spring surise.
Inget jag kommer att använda.
Vad tycker ni?
Fin?
ses!


Non-ss

Hej!
Nu är jag non-ss :(
Känns lite konstigt att den är lila, den brukar ju vara guld-gul!

Ses!

Haloj!
Det här blir nog det sista inlägget för nu,så ska jag blogga
mer i kväll.Så vi ses!
Gullig va??

HM knas (inget med stardoll att göra)

Hello!
När jag skulle kolla på fokis blogg,
så såg jag det här:
Det är ju byxor??
Eller?
Vad tror ni dem menar??


Soleila2

Hej!
Vill bara tipsa om en jättefin suite!
Den ägs av Soleila2.
Klicka på henne och rösta, för hon borde bli covergirl! Världens finaste suite enligt mig ♥

Millan!

Haj!
Jag är sååå glad!:D
Millan köpte mig köksmoduler,som jag kan ha i mitt kök!
Det blev finfint!:D
Jag ska inte blogga så mkt just nu,men vid lunch
eller nåt så bloggar ja;)
Bye bye^^

Shopping;)

Haj!
Jag bestämde mig för att köpa en jacka,
som jag har velat ha länge;)
En svart ifrån PPQ.
Bara älskar den!
Men dyr!
Och då fick jag ju spring suprise!
Det var inget som jag gillade speciellt,så jag säljer nog dem;)
Ses!

Brodcast!

Hej!
Skickade ett litet brodcast nyss. Tycker att det var längesedan någon besökte mig och skrev i min gästbok!
Detta är topplistan på de som skickat mest brodcast. Så jag räknade ut hur mycket Stardollars de har lagt på att skicka det. Den som leder har spenderat 3370. Har man pengar och en suite så är det inte svårt att bli covergirl.
Jag tycker att ibland covergirlsen som vi har nu inte har någon så jättefin suite...Fast vissa kan ha jättefin suite faktiskt!

IRL!

Hellu^^
Jag var inne på Hm:s hemsida och såg det här:
Dom har likadan tröja som på stardoll.
Och tröjan är HB också.
Ses!

Ehh??

Haj! Sorry att jag inte har bloggat,
jag var på sova-över-party!
Men i alla fall,om ni har märkt det
så superstars tjänar mer starpoints än
vanliga medlemmar:S
Jag tycker om det eftersom jag är ss,men dom som
inte är det är det ju synd om:(
Förut,innan jag blev ss hade jag ungefär 2820.
Och nu har jag 2853!!
Lite snabb skillnad!
Ses!

Veckan's outfit!

Hej!
Nu har jag bytt till en ny Veckans Outfit, alltså Tussann!
Jag älskade verkligen denna!
Vad tyckte ni?



Neej!


Kollektion!


PeacePlanet


Hej!
Jag har gjort en ny klubb!
Den handlar om att rädda världen och vara lite mer miljövänliga och att inte kriga och sånt som gör världen mindre bra eller vad man ska säga. Bli medlem här så kan du hjälpa till lite i alla fall...

Svar!

Svar: Jopp, jag har gett dig ett svar här :))

Angående Bloggtips..

Så avslutar jag det.
Jag vill inte ta några risker för att vissa inte ska tåla kritiken.
Jag vet att om man anmäler sig så får man ju skylla sig själv, men jag vill ändå avsluta det!
Så nu vet ni varför det inte fortsätter...

Vinnaren av Starpointstävlingen (som jag hade i min klubb) är....

Tryck på bilden eller här för att komma till hennes suite!
Grattis!!



Svar!

Nej, tyvärr gör ingen det :(
Men kan inte alla kommentera lite mer. Jag får ungefär 15 besökare per dag men det känns som att ingen läser det jag skriver...

Tävling?

Hejsan!
Vad skulle ni tycka om en tävling på den här bloggen?

Dot och Dorée

Hejsan!
Nytt i dot och dorée!
Inte så mycket nya hårfärgen, menmen...

April Hot Buys!

Hejsan!
Detta är Hot Buysen för April.
Jag gillade verkligen den gula väskan ;D
Tycker inte ni att den påminner om LE?
Det fanns inget annat som imponerade så värst på mig tyvärr...

Nytt rum

Hello!
jag har grejatat min suite och fixat ett nytt rum!
Ett badrum.
Jag tyckte det blev helt ok.
Vad tycker ni?


sorry!

Haj!
Jag är såå ledsen att jag inte har bloggat,jag håller på och
renoverar suiten och shopparXD
Ni vet,när man blir ss,kan man inte sluta med att göra
stuff^^
Jag ska slänga in nåt inlägg nu,
så får vi se sen;)
ses!
P.S Millan,Kan du göra en ny skylt till mig?

Rean :)

Hejsan!
Jag har köpt detta på rean.
Fast den blåa kjolen och den gula klänningen fick jag från Spring Suprise :)
Det blev 35 stardollars ;)

Superstar!!!

Hej!
Jag är så glad!!:D
För några minuter sen blev jag superstar!:D
Jag är såååå jätteglad!!
Förut hade jag 3 sd,men nu har jag 603!
:DDDD
Jag kanske är lite överdriven,men jag har längtat så mkt!!
Vi ses! God natt!;)
MISSMADONNA1956
Hehe!

fjortisen-

Hej!
Jag ska göra en liten resension om
fjortisen-.
Jag börjar med sminkutseendet.
Alltså,Jag tycker att sminkningen var ok.
Men tyvärr så gillade jag inte
själva ansiktet.
Outfit
Det var fina kläder,men outfiten var för enkel.
Inga accesoarer,eller väskor men det var
ok.
Suite


Ganska fin,men lite enkel.
Annars fin!
Jag tror det var allt!
Men besök gärna denna trevliga tjej!
Fjortisen-
P.S När vi gör såna här resensioner,så måste vi ju säja
vad vi tycker så ta inte illa upp!
ses!

Månadens "play and earn" docka

Haj!!
Jag skulle tjäna play and earn,men jag kunde bara tjäna 1 krona!
Och jag vet inte vad jag ska köpa av den!
Men jag fick månadens docka iallafall.
Jag brukar inte bli jätteglad då,jag sätter inte ut den i min suite jag bara
lägger den i förvaring.
Men den här gången var den lite gullig:D
ses!

Jag vill haaaa!!

Hellu^^
Här är sakerna ifrån rean som jag vill ha;)
Där ingår även HB:n som det är rea på;)
Bye bye!

REA!!!

Hello!
Just nu har månadens rea börjat!
Och när jag kollade runt såg jag en märklig sak.
Stardoll har väl inte rea på HB??
Men det är ju bara bra!!
men ändå knäppt!;D

PPQ

Hej! Nu har det kommit en ny ''våning'' i PPQ!
Tyvärr var det inget som imonerade på mig precis?
Vad tycker ni om det nya?



Vårens hetaste trender!

Haloj!
Jag bestämde mig för att gör en fin outfit,
så här kommer den!
Hoppas ni gillar den!
Vad tycker ni??
Va den fin??


Ny HB:)

Hellu^^
Jag kollade lite i starplaza,och såg en ny HB.
Jag gillar den inte,mönstret är fult och färgen också.
Den ser slarvig ut med.
Och dyr!
Kostar 14 och finns i fudge.
Det blir ett stort DISS!!

Gratis lykta!

Hejsan! *Gäsp*
Lite trött faktiskt.Det här blir väl det sissta inlägget för mig
ida,men man vet ju aldrig!
Jo, Gratis lykta var det ja.
Här kommer den!!!
Om ni vill ha den:
Gå till www.dontfilter.us/ sök på stardoll och logga in.
Sen skriver du www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=1003
Klart!!!!!
Källa:stardollzerosv
God natt!

Earth Hour !

Japp, om fem dagar så smäller det!
Stardoll har redan börjat fixa. :D
Klicka på bilden och kryssa i så får du denna och en tröja!
Och sen får man denna lilla påsen med...
Detta i :)
Men att träna på att släcka? xD
Det tror jag att de flesta redan kan ;D

Nytt rum ;)

Hej!
Jag har gjort ett nytt rum nu!
Blev väldigt nöjd. :)

Spring Suprise ♥

Hej!
Detta fick jag nu i Spring Suprises ;)

Haha xD

Hejhej!
Här är lilla jag xd

$ 558 ;O

Hej!
Igår så sålde jag lite Hb och DKNY och jag har fått in JÄTTEMYCKET pengar! Hela 558 kr, på ett dygn ;)
Så då kanske jag tar och gör en tävling snart!

Tack!

Hej!
När jag kollade in min suite,så såg jag en
present.Jag blev chockad för jag brukar inte få presenter av folk,bara
av stardollademin. Kalaspuff har gjort mig den lyckligt lottade.
Jag fick den här fina lampan;)
Besök hennes fina suite!
ses!
EDIT:Millan_music var med i hennes tävling och vann,så det var därför jag fick den.

Ny HB <3

Haloj!
Har kollat lite i starplaza och så en ny HB!;)
Väldigt fin!!
Jag älskar alla detaljerna och sen är den billig!
Kostar 12 och finns i Fallen Angel:)
Det blir verkligen en Hiss!
Vad tycker du??
Fin, ful?


Huge MeDoll Makeover


Japp! Gör bara så som det står så är du med!
Jag kommer alltså att göra en makeover på dig! Och sen
lägger jag in den här :)

Starpointsfrisyr 2

Hejsan!
Förlåt för så lite bloggning men jag har varit borta och min lillasyster fyller år och det ska fixas och blablabla.
Men tur att jag har MissMadonna1956!
Här kommer iaf två Starpointsfrisyrer!
Första är på FashionLoverEli


(Klicka här eller på bilderna för att komma till FashionLoverEli's suite)
Nästa är på Freymy!
Haha! Hon ville vara med ändå, även fast hon redan har håret xD
(Klicka här eller på bilderna för att komma till Freymy's suite)

Om du vill vara med att få se hur du ser ut i 4000-starpointshåret och få en länk till din suite så behöver du bara skriva en kommentar i detta inlägg! ♥




Behöver pengar!

Haloj!
Jag behöver pengar!
Gå till mig och kolla i min gadrob,jag säljer allt där!
om ni vill ha någonting säj till mig:)
Vi kommer nog överens om ett bra pris:)
ses!

Dagens Play and earn köp

Hejsan!
Här kommer det jag köpte på play and earn.
100 million dress,finns i nyheterna.
Jag fick en fin påse^^
ses!

Snygg design!

Hej!
När jag skulle tjäna pengar på "play and earn",
så såg jag en jätte fin design!
En tjej som heter RAMZESIK205 har gjort denna fantastiska
design.Jag hoppas hon säljer några:)
Vad tycker ni??
Kommentera inlägget och säg vad ni tycker!


Dumma stardoll!!

Hej!
Tror ni jag är sur???
I så fall har ni rätt!
Alltså,nu har vi snart blivit 100 miljoner medlemmar!
Men stardoll bryr sig bara om pengar!
För det första är nästan ALLTING för ss!
Sen måste vi betala en del för grejorna också!
Gud stardoll!
Nu får ni faktiskt SKÄRPA ER!!

Gratis hårfärg!

Hejsan!
Här kommer en gratis sak.
En gratis hårffärg!!
Gör såhär:
Gå till www.dontfilter.us/
Sök på stardoll.com och logga in.
Sedan sök på www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=1087
Klart!!!
P.S du kanske får något annat också!
Källa:stardollzerosv



Snygg kjol;)

Hej!!
Jag är jätteglad!!
När jag gick in i min suite,så hade jag fått ett packet från spring suprises!
När jag får sånt brukar det vara fult,men den här kjolen verkligen ÄLSKAR jag!!
En fråga till er:
Tycker ni att den är fin??
Skulle DU vilja ha den?


Ny HB:)

Hej!
En ny väska från Fudge är inne i starplaza.
Ganska fin,men jag är rädd för att den inte skulle passa bra till outfits.
Lite färglad kanske,men annars fin.
Men tyvärr dissar jag den.

Ändringar i design

Tjhoho!
När jag skulle fixa lite starpoints så gick jag in på design och kollade.
Dom har ändrat till mycket finare,eller?
En fråga till dig:
Gillar ni det nya? Eller vad den andra bättre?


Dagens Outfit ♥


Bloggtips ♥

Hejsan på er!
Jag ville bara säga en sak. Jo, att i det projektet ''bloggtips'' så anmäler ni ju er frivilligt så då får ni vara beredda på vad jag skriver för bedöme. Jag skriver ju inget jättedumt eller så utan bara lite småsaker om vad jag tycker om er blogg :D
Skriv i en kommentar här så är du med i ''Bloggtips''!

Bloggtips ♥

Hejsan!
Vill du att din blogg ska synas lite mer? Då har jag lösningen! (okej, lägg inte märke till att det lät som en reklam, fortsätt läs nu då!)
Om du skriver här i en kommentar så kommer jag lägga upp en bild och länk till din blogg + ett litet omdöme om vad jag tycker om din blogg. Tipsa andra om denna bloggen så kommer ju fler lägga märke till din blogg här!Ibland så kommer jag bara lägga upp en blogg som jag läser. Men om ni skriver en kommentar i detta inlägg så lägger jag upp en bild och länk till din blogg!

Beckan_1439 ägs ju av två personer som ni kanske vet. Och de två har tillsammans en IRL blogg.
Den handlar om vad det kanske gör på dagarna, bilder mm. Det är en väldigt bra blogg med mycket fina bilder som både Ida och Beckan har tagit...
Väldigt fin och noggrann design och header. De skriver väldigt bra inlägg oftast. Tyvärr uppdaterar de inte så ofta men de har ju ett liv också. Jag menar, bloggen är nog inte deras liv. Men de gör i alla fall minst ett inlägg per dag och det är ju ändå bra :)

Play and Earn!

Hejsan!
När jag skulle gå till sidan vid "play and earn",så hittade jag en tjej ifrån sverige
som kallar sig hannie. Hon har väldigt enkelt,men fint.
Kanske inte eran stil eller så men jag gillar henne ändå.
En fråga till er:
Vad tycker ni om henne??
Säg vad ni tycker om henne och kommentera inlägget.
ses!





Miss Sixty!

Hejsan!
Det var kommit en ny kollektion av Miss Sixty. Jag gillade verkligen vissa av kläderna men vissa var inte riktigt min stil tyvärr.
Stilen var mycket grönt och våraktiga jackor ^^
Dessa saker var mina favoriter!

Ni har väl inte glömt...

...Att fråga saker i min frågelåda?
Där får ni fråga hur mycket ni vill! Men om det är någon fråga ni ska fråga så kan ni först kolla om någon annan redan har frågat det. Oj, vad mycket fråga det blev i detta inlägg ;o

God Natt!

Hej!
Är ganska trött,svårt med tiden i från Thailand.
Ville bara säja God Natt!
Och jag leter efter en mörk jacka under 10 sd,
som om ni har nån ni vil sälja säg till!
ses!

Tips för skönhetssalongen!

Viktigt!
Detta är bara vad jag tycker. Tycker du om några ögon som inte jag gillade så kan du ändå ha dem. För jag kanske är den enda som inte gillade det och du kanske passar bra i dom och gör en superfin sminknig till!


Hejsan!
Tänkte visa lite tips för er nu som rubriken säger!
Om man vill ha en mörkare hy så tycker jag att man inte ska ha så ljusa läppar eller ljus hår...
Då kan det vara finare så här, men mörkare hår eller lika mörkt hår som hyn. Det är samma sak som att man har ljus hy med mörka läppar så ser det inte lika fint ut...

...

Hejsan!
Du Sandra. Jag vet vem du är. Om jag säger en stad som börjar på U...

Spring Suprise ♥

Dessa två saker fick jag idag från Spring suprise. Inget jag kommer att behålla. Ska gå och sälja de nu. Så hejdå !

Dagens outfit

Hejhej!
Här kommer dagens outfit.
Allt fick inte plats så jag fick skriva däruppe.
Kjolen köpte jag i dag.
Blev jättenöjd med den,har letet efter den ett tag.
Fick den för 5sd av Snygging_
Tack så mkt för det!
Besök hennes fina suite;)
Hajdo!

Rädd!!

Hejsan!
Om ni visste det så har det varit Jordbävning i
Japan,över 1000 människor är döda.
Det är verkligen sorgligt...Snyft
Det läskiga var att när jag var i Thailand var vi rädda att det
skulle hända något med landet,något liknande.
Men vi bodde på andra sidan i Khao Lak.
Och så här ligger länderna ungefär.
Som ni ser på kartan är Khao Lak på andra sidan.
Men ändå!
Det här handlar inte om stardoll,men det händer andra stora saker i Japan ju.

Ny HB <3

Hejhej!
Det har kommit en ny HB i starplaza!
Kostar 11 och finns i Pretty in Pink!
Väldigt billig och helt ok!
Vad tycker ni? Hiss Eller Diss?
Det blir Hiss för mig!
Ses!!

Jag är tillbaka!!!

Hej!
Äntligen så är jag hemma!
Jag är ledig idag,så jag ska nog blogga mkt!
Jag vill säja grattis till Millan för 4000 stp!!
Jag såg att du fick det fina håret:)
Nu när jag skulle logga in på stardoll,så såg jag
att det blir livechat med Willow Smith!
Älskar hennes musik,och resten av hennes familj.
Som ni kanske vet är hennes bror med i Karate Kid!
Jättebra film, jag såg faktiskt den på vägen hem ifrån Thailand:)
Kolla på bilden när chatten är:
Alltså den 17 mars kl. 3.30-4.30
Om jag kommer ihåg ska jag gå!!!
ses!

Bloggtips ♥

Hejsan!
Vill du att din blogg ska synas lite mer? Då har jag lösningen! (okej, lägg inte märke till att det lät som en reklam, fortsätt läs nu då!)
Om du skriver här i en kommentar så kommer jag lägga upp en bild och länk till din blogg + ett litet omdöme om vad jag tycker om din blogg. Tipsa andra om denna bloggen så kommer ju fler lägga märke till din blogg här!Ibland så kommer jag bara lägga upp en blogg som jag läser. Men om ni skriver en kommentar i detta inläggså lägger jag upp en bild och länk till din blogg!
Helst stardollbloggar!




Första bloggen som jag lägger upp!



Freymy har en helt underbar blogg! Hon skriver om Stardoll såklart och dagens outfit och nya saker och mycket annat som är väldigt intressant! Och på Stardoll heter hon Freymy som ni kanske förstår!
Det är en stor favoritblogg för mig och är verkligen värd att läsa! Den har allt en blogg behöver ;)
Tryck på bilden för att komma till hennes blogg och glöm inte att kommentera där ♥
Bedöme

Starpointsfrisyr 1 ♥

Hejsan!
Nu kommer första Starpointsfrisyren och den är på ThePinkFlower :)
(Klicka på bilden eller här för att komma till ThePinkFlower's suite)
Listan

ThePinkFlower
Om du vill vara med att få se hur du ser ut i 4000-starpointshåret och få en länk till din suite så behöver du bara skriva en kommentar i detta inlägg! ♥



Stardesign!

Hejsan!
Nu har det kommit ett par nya byxor som man kan designa! Ganska fina när man ser de när man ska sy upp de men när de är klara var de tyvärr inte så värst fina tyckte jag...
Vad tyckte du om harembyxorna?



SÅ här såg det fint ut men...



nu såg de för blanka ut..:(
De kostar 15 stardollars om man vill köpa dom!





Appropå designing så gjorde jag denna väskan i lördags. Den ska föreställa m:et på energi-drickan Monster. Jag har gjort ett linne också som man kan köpa i min Starbazaar ;)
PS. Märkte ni något speciellt med detta inlägg som jag aldrig har haft förut i ett annat?






Dagens köp!

Detta är dagens köp! Den kommer från New York Pop Shop och kostade 10 stardollars! Men då trogs tyvär alla mina penga :( Men den blev i alla fall väldigt fin på sin plats utanför mitt hus!

YEY!

4000 håret sitter fint på min MeDoll idag!
Så här ser den ut pååååå!!!

Så nu kan ni anmäla er på att prova denna frisyren!
Skriv bara här i en kommentar :)



PLAGG

Denna tröjan älskar jag ♥
Älskar färgerna^^
Och allt annat med den ^.^




Undersökning

Jag såg precis att Millan hade gjort en kul-kul undersökning ♥
Jag röstade såklart på "Älskar det!"




OUTFIT

Dagens outfit
[Hade samma outfit igår också]




Nytt i suiten ♥

Tidigare i veckan gjorde jag om ett rum i min suite!
Om du vill se hur det ser ut så kolla min suite.

Här är bara en bild på sängen jag har i min suite



Starpoints :)

Helluu 4000-håret. Snart så!
6 Starpoints kvar och sen så blir jag JÄTTEGLAD!!
Ååh vad jag längtar! Imorgon ♥

Mello

Lika klänningar ^^

Dagens Outfit 12/3


Dagens köp!

Detta blev dagens köp!
Jag ska ha den i ett rum som jag ska börja lite smått med nu :)
Sen köpte jag också en såndär brun-svart träplanka för den här uppe kostade
ju bara 3!

Nytt i Voile!

Hejhej!
Det har kommit nya fina saker i Voile! Jag tycker verkligen om de! Jag gillar den ljusa stilen väldigt mycket.
Vad tycker DU om de nya kläderna?



Gone!

Hejsan!
Blir tyvärr ingen bloggning idag. Men ikväll då smäller det!
Med inlägg såklart! Det lovar jag er!
Hoppas ni får en trevlig lördag!
Kram ♥

Hot Buys Tie!

Nå, vad tycker ni om den? Hiss eller Diss?
För mig blir det tyvär en diss :(
Den kostar $ 8 från Evil Panda.
Det känns som HB inte är någon speciellt längre. De är sällan fina. Inga ''heta köp'' tycker jag. Nu kommer det inte några jättefina längre...

Toolbar!

Hejsan!
Om du vill ladda ner en toolbar till stardoll så tryck här eller på bilden!
Plus att man får 10 stardollars om man laddar hem den :D
Så här ser den ut! Och man har den under saken där man söker på sitt internet!
Jag tog den. Mest för pengarna xd

Spring Surprise!

Nu har någor som heter Spring Surprises kommit till stardoll!
Börja shoppa, haha ;D



Kram


Hon finns även på..

..Facebook.

Gratis cool mask^^

Hittade en cool gratis grej på Stardollzerosv precis^^


Gå till www.gamers-nor.com
Sök efter Stardoll.com och logga in
Sedan sök efter: http://www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=1057
Klar!



Min outfit^^

Jag tänkte visa en bild på dagens outfit^^




NEEEJ!

Mamma eller pappa!
Om ni ser detta så förlääääng mitt superstarmedlemskap!!!



Fråga: Hur länge till är du superstar om du är det?



Nya saker!

Glömde ringa in på denna bild men ni ser frågetecknet. Det är nytt och om man trycker så kommer man till ''hjälp''.



Lite liten bild, menmen. Där det står inställningar har det förut stått mitt konto. Men nu har mitt konto flyttats upp. (såg det nu, glömde ringa in)



Hot Buys klänning...

Hejhej!
Det har kommit en ny HB klänning nu! Inte så fin tyker jag...
Färgen på skärpen passar inte till det röda. Nej, den är inget för mig tyvärr :D
Den kostar $12 stardollars och finns i Fudge för er som är intresserade!
Förresten, förlåt för så dålig uppdatering, ska skärpa mig nu..
Fråga: Tycker du om den nya klänningen?





ThePinkFlower

Hellu^^
Det är alltså jag som är gästbloggaren,
som Millan skrev i ett inlägg längre ner.

Jag har en egen blogg också.
www.StardollTPF.blogg.se

Det kommer nog komma upp lite fler inlägg av mig senare!


Galet ;ss

Om man trycker på...
så får man denna i provrummet?...

Gratis disk!

Vill du ha denna saken? Bara för superstars!
☻ Gå till www.proxy.trash.pl
☻ Sök efter Stardoll.com och logga in.
☻ SÖk sen efter www.stardoll.com/sv/contest/finish.php?id=1038
Klar!

Gästbloggare!

Hejsan!
Nu när MissMadonna är borta så ska jag ha en gästbloggare och är.....(trumvirvel)...
ThePinkFlower! Jag vet vem hon är irl så då fick det bli henne. Jag vill lixom inte låta vem som helst logga in på denna bloggen.
Denna kan du spara och ha i slutet av dina inlägg TPF!



Ska åka bort:(

Hejhej!
Om ungefär 9 timmar sitter jag på ett plan mot Thailand!!
Så länge får ni läsa Millans inlägg.
Kanske att jag slänger in ett inlägg lite senare.
Vi ses!!!

GRATIS!!!!

Hej!!!
Skynda er!
Gratis tröja ifrån Rio.
Inte jättefin,men den är ju gratis!
skynda er att få den,snart kostar den nog mer!
OBS!! Den är bara för ss!!
ses!!

Bloggsvar!

Hejhej!
Förlåt för dålig uppdatering från mig. MissMadonna ska bort under veckan så det blir bara jag.
Kanske lägger jag in någon gästbloggade ;o ♥
Menmen. Jag har fått en bloggsvarlåda av Freymy! Läs hennes blogg! Jättebra, lovar ^^
Jag vann en tävling så jag tror inte att hon delar ut en till alla.
Nu får ni fråga hur mycket ni vill!
Kom igen! Fråga Fråga Fråga! Nuuu



Dagens Play and earn köp

Hej igen!
Här kommer dagens "Play and earn köp"
Kostar 4sd och finns i Stardoll

Gratis Munkar!!!

Hej!
Vill ni ha dom här munkarna:
Då får ni göra såhär:
Gå till www.4proxy.de
Sök efter stardoll.com och logga in
I proxyns adressfält skriver du:
www.stardoll.com/en/contest/finish.php?id=1056
Logga ut
Klart!!
Källa:stardollzerosv
ses!

Ny HB <3

God Morgon!!
När jag tittade in i starplaza så såg jag en ny HB!
Kolla:
Ganska fin,och billig:)
Finns i Fudge och kostar 7sd
ses!

Dagens outfit

Hej!
Här kommer dagens outfit.
Ses!!

Snälla Millan!!:))

Hej!
Millan är såå snäll!
Hon köpte en present till mig kolla!
Och den fick användning också!
Som scarf och bälteslåda:)
Tack Millan!
SES!

Dagens Play and earn köp

Hejhej!
Här kommer "dagens play and earn köp"
Ifrån Bisou och kostar 5 kr
ses!

Ny HB <3

Hej!!
Jag såg den här HB i starplaza för ett tag sen.
Jag gillar den mycket!!
Finns i Rio och kostar 12!
Fiiiiiin!!

Nytt rum..Igen ♥


Dagens köp!

Idag var det denna som fick följa med hem!
$2 stardollar! På rean kostade den väl $4?
Missmadonna! Kolla i din suite. Där väntar en sak  ♥

Vill haaa ♥

Haaleeeljuuja!
Den är så vacker ♥♥
Men den är oftast så dyr :(
Hoppas jag hittar den billigt någon gång.
Har ni något ni önskar er? Men som kanske är för dyrt? Svara gärna i en kommentar !!!



Duktiga Designers!

Önskar att man var så här duktig!



Visst är det fin?

Jag tycker att det verkar så svårt att designa ansikten sådär. Och det ser verkligen ut som en bild tycker jag. Håller ni inte med? Den som har designat denna är joanne1305!
Väldigt fin. Men hade inte tillräckligt med pengar ;( Annars hade jag ju köpt den!

Inte så mycket :(

Hejhej!
Har mycket läxor och sånt nu när skolan är igång. Ska försöka blogga så mycket som möjligt ♥
Som tur så har vi Missmadonna1956 som bloggar för fullt. ;D Thank u so much!

GUUUUDD!!!!

KOLLA HÄR!!!!!!
Gud vad billiga DKNY!!!
Synd att jag redan har den:(
ses!

Dagens Play and earn köp

Hej!
Här kommer dagens "Play And Earn köp":
Finns i nyheterna och i den nya affären.

God Natt!

Hej!
Jag tänkte bara göra ett litet god-natt-inlägg.
Jag ville bara påminna om tävlingen som Millan_music
har gjort.Men god natt då,så gör jag fler inlägg imorgon!
GOD NATT! <3

Ny Butik!

Det har kommit en ny affär i starplaza.
En helt ok affär,inte jättesnygga grejer, men det är inte ss på dom
flesta grejerna+och ganska billigt också!
Finns på framsidan på nyheter
Vi ses!

Dagens Play and earn köp

Hehej!
Jag har kommit på en ny grej, jo "Dagens Play and Earn köp"
Kolla jag visar en bild på vad jag köpte för play and earn pengarna.
Kostar 5 kr och finns bland nyheterna:)ses!

Covergirl

Hej!
När jag kollade nu såg jag en 2 dagars gammal covergirl.
Hon heter:MissMayser2009
Hon har några riktigt fina rum!
Hennes hår är fantastisk,undrar hur hon har gjort?
Lite bilderXD
Vi ses!

RSS 2.0