Luxe ♥

Hej!
För ett tag sen så fyllde jag på med pengar på min Stardoll. De hade ju skrivit i ett mejl att man skulle få två Luxe saker. Men jag fick inte något och jag visste inte om man skulle köpa det och sen så fick man behålla pengar och sånt, men idag när jag skulle fixa min MeDoll i skönhetssalongen så såg jag en påse! Och där i låg dessa två ovan!
Stardoll valde ju inte precis de finaste färgerna, jag hade hellre velat ha de i en annan färg. Men det är ju bättre det än inget!
Detta rosa var faktiskt ganska fint, det såg ut som en vanlig färg men det glittrar ju!
Och såhär i gult! Ganska så rolig färg men inget jag kommer använda så jätteofta. Kanske på påsk?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0