Minitävlingar medan jag är borta!

Hejsan!
Rubriken säger allt^^
Tävling 1

Denna går ut på att göra en outfit till detta tema: svart och vitt. Ni får tolka det som ni vill men ni ska i alla fall skicka en bild till mig i detta inlägget i en kommentar. Ni ska skicka det via Tinypic och om ni vill så får ni redigera bilden, men inte typ svar och vit då xd.
Hur man lägger in en bild i tinypic!
Jag tog denna texten nedan från tussanns blogg!
Jag är inte så bra på att förklara så jag lånade tussanns text för den förstår man så bra!
När du har din medoll framme så letar du upp knappen "Print Screen" på ditt tangentbord. Ibland är det förkortat "Pr Scn" eller liknande. Den finns längst upp till höger. Tryck på den en gång. Gå sedan till programmet Paint på din dator. Klicka på Redigera i menyn längst upp , och sedan på Klistra in. Då kommer en stor bild upp , som föreställer din skärm - det du alldeles nyss fotade när du tryckte på Print Screen knappen. Klipp ut din medoll och spara det på din dator.

- Gå nu till www.tinypic.com. Klicka på knappen "bläddra" som finns ganska långt upp ungefär i mitten av sidan. En ruta kommer att ploppa upp. Där ska du leta upp bilden på din medoll. När du letat upp den klickar du på Öppna. Sedan klickar du på Upload now. Då kommer en annan liten ruta upp med en kod skriven med lustiga bokstäver. Skriv av koden i textfältet under och klicka påUpload now. Låt det ladda. Nu kommer du få upp 4 olika adresser. Du ska välja den understa adressen. Kopiera adressen. Den adressen ska nu skickas till mig. Ifall du klistrar in adressen i adressfältet längst upp på din webbläsare och trycker på enter så kommer du att se din medoll - bilden du precis laddade upp.
Hoppas att ni förstår tävlingen!
Priset är en present värd 5 stardollar och lite reklam på denna bloggen!
På onsdag eller torsdag så kommer vinnaren!




Tävling 2

I denna tävlingen ska du leta drickor (se bild nedan).
När du har hittat alla i min suite så skriver du ett mejl till mig hur många du hittade och var du hittade dom!
Priset är en present värd 3 stardollar och reklam på bloggen!
Lottar också ut vinnaren på onsdag elr torsdag!

Leta efter dessa i min suite!

Små tävlingar

Här kommer frågor om min stardoll och lite IRL!
På varje rätt fråga så får du en Stardollar att få presenter för och endast den med flest rätt får presenter!
1. Varför gör jag alltid om mina rum när jag precis har gjort klart den?
2. Vilken tror du är min favoritförg?
3. Säg två saker du vet att jag gillar.
4. Hur många rum har jag öppna?
5. Vad heter min klubb?
Svara på dessa frågor i mejl så ingen annan kan se!





PS. var med i tävlingarna NUUUUU ♥

Kommentarer
Postat av: ThePinkFlower på stardoll

Jag e med i den sista tevlingen och har skickat mejl^^

2011-02-19 @ 15:35:11
URL: http://stardolltpf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0