Fel..

Arrh! Jag blir galen på detta!
Det står inte var jag har skrivit ''otillåtet språk''!
Det är så störigt. Kan ni hitta felet i denna text ?
Jag vill att alla visar att de kan vara aktiva och så, för att de ska bli manager. Men snart kommer jag göra en sak så att vissa får pröva att vara manager och då kan du ha chansen att bli det!
Kram ♥ Millan
Jag vill att alla visar att de kan vara aktiva och så, för att de ska bli manager. Men snart kommer jag göra en sak så att vissa får pröva att vara manager och då kan du ha chansen att bli det!

Kram ♥ Millan
Jag skrev så i min klubb också kom detta upp :@

Kommentarer
Postat av: Ida

Asso , du har skrivit "pröva" , och det heter "prova".

För i "pröva" så finns ordet "röv" med.. ?

Alltså får man inte ha det ordet...

Om du skriver PROVA så blir det rätt..

2011-01-30 @ 21:06:44
URL: http://streckgubbar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0