Tävling - Bloggsvar!

Hello!
Tänkte dra igång med en tävling!
Pris: En bloggsvarslåda som du kan ha på din blogg! Och en fet länk till din blogg och MeDoll om du har ngn!
Hur är man med? Du behöver bara skriva här nere i en kommentar att du är med. Sen ska du skriva ett inlägg på din blogg att du är med i denna tävlingn på min blogg!
Så enkelt är det! Har du ingen blogg så kan du bara skaffa en på blogg.se eller blogspot.com!
Man behöver inte ha en stardollblogg!
Om inte många är med blir det inget :(

Så kom igen, var med!

Lycka till!





Kommentarer
Postat av: Ida

Så tävlingen går ut på att man ska kommentera? o.O

2011-03-31 @ 17:53:06
URL: http://streckgubbar.blogg.se/
Postat av: Elin

Jag skulle gärna vilja vara med ! Jag ska skriva det i min dåliga blogg ! ;) Att jag är med !



SES

2011-03-31 @ 20:22:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0